CO JE SLUŽBA ONLYFY?

Služba OnlyFY přináší různě způsoby zapůjčení vozu. Carsharing je pronájem vozu na krátké pojížďky v rámci minut. Autopůjčovna pronajímá vozidla uživatelům, kteří chtějí využívat vůz na den a více. Tímto však naše služby nekončí. „zjistit více zde“

ČÍM JE TATO SLUŽBA UŽITEČNÁ?

Máte porouchaný svůj vůz a potřebujete se dostat kupříkladu na pracovní setkání, odvést nákup, vyzvednout děti ze školky/školy, ... OnlyFY je tu pro Vás.

MOHU SI VŮZ PRONAJMOUT NA FIRMU?

Vůz od OnlyFY si může půjčit jakákoliv fyzická nebo právnická osoba v rámci naší autopůjčovny. „www.onlyfy.cz/autopůjčovna“

JSOU U ONLYFY OMEZENÍ PŘI PŮJČOVÁNÍ VOZŮ?

V souladu s legislativou České republiky, musí být uživatel starší 18 let, vlastnit platné řidičské oprávnění skupiny B. Být bez zdravotních či právních omezení k řízení motorových vozidel.

MŮŽE POUŽÍT MŮJ UŽIVATELSKÝ ÚČET KUPŘÍKLADU PŘÍBUZNÝ?

Není to možné, Váš účet můžete využít pouze Vy. Doporučujeme Vašemu příbuznému novou registraci,
která bude trvat jen pár minut, za které bude odměněn BONUSEM v podobě 40 minut ZDARMA.

JAK SE STÁT UŽIVATELEM CARSHARINGU?

Nejprve se prosím registrujte na strákách onlyfy.cz, kde vyplníte registrační formulář a uskutečníte verifikaci účtu. “registrovat se”

CO JE VERIFIKACE ÚČTU A JAK JI DOKONČIT?

Jde o ověření zakladatele uživatelského účtu, Vy si můžete vybrat z možností:
a) Zadáte verifikační platbu z Vašeho bankovního účtu ve prospěch našeho bankovního účtu č.:
2701200928 / 2010 ve výši 1 Kč (která Vám po připsání bude automaticky vrácena),
dále nahrajete řidičský průkaz.
b) Sjednáte si osobní schůzku s naším specialistou v Praze, prostřednictvím mob.:
„+ 420 777 999 579“, který Vám pomůže s dokončením registrace.
c) Nahrajete do systému řidičský průkaz a občanský průkaz, případně cestovní pas a nahrajete
selfe s jedním ze shora uvedených dokladů.

K ČEMU JE DŮLEŽITÝ GDPR

GDPR je z důvodu zpracování Vašich osobních údajů, v souladu s nařízením Evropského
parlamentu. Obchodní podmínky jsou souborem pravidel práv a povinností obou stran.

CO MÁM UDĚLAT KDYŽ CHCI ZMĚNIT OSOBNÍ ÚDAJE?

Prostřednictvím e-mailové komunikace operator@onlyfy.cz změnu provedete snadno, uvedete
požadovanou změnu, nahrajete validní doklad a my vše uděláme za Vás.

JSEM V REGISTRU DLUŽNÍKŮ, MOHU SI I TAK U VÁS PŮJČIT VŮZ?

Nejsme leasingová společnost ani banky, proto Vaši finanční a platební historii nesledujeme a
neomezujeme. “registrovat se”

CO MÁM DĚLAT PŘI PORUŠE MOBILNÍHO TELEFONU/TABLETU ČI INTERNETU?

V těchto případech je vozidlech označené SOS tlačítko s označením FY. Po stisknutí tohoto tlačitka bude
informován dispečer, který Vám zavolá zpět do vozu a pomůže Vám na dálku. Vůz však musí být v místě
signálu GPS a mobilních služeb (tedy nesmí být v podzemní garáži, tunelu a pod.).

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ PORUCHY?

Ať jde o poruchu před jízdou a nebo během pronájmu, kontaktujte prosím Zákaznickou linku.
Operátor Vám poradí, jak dále postupovat. „+ 420 777 999 579“

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ NEHODY?

Život a zdraví jsou na prvním místě, proto použijte veškeré ochranné prvky a dbejte zvýšené opatrnosti.
Naši operátoři jsou na podobné situace školeni, proto kontaktujte Zákanickou linku a nebo stisknět
tlačítko "FY", dále dbejte pokynů operátora.

JAK JE TO S POJIŠTĚNÍM VOZU?

Každý vůz u OnlyFY Carsharing je pojištěný. V případě nehody způsobené Vámi, bude v rámci
pojistného plnění požadována částka ve výši 10% vyčíslené škody.
Spoluúčast se vztahuje ke každé pojistné události zvlášť, se spoluúčastí min. 5 000 Kč.

CO MÁM UDĚLAT V PŘÍPADĚ ZJIŠTĚNÍ POŠKOZENÍ ZAPŮJČENÉHO VOZU?

Kontaktujte prosím Zákanickou linku OnlyFY. Operátor Vám sdělí, jak dale postupovat, v návaznosti
na aktuální situaci. „+420 777 999 579“

MOHU SI VOZIDLO ZAPŮJČIT O STÁTNÍM SVÁTKU?

Ano, naše vozidla jsou Vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. “přihlásit se zde“

KDE MOHU S VOZEM PARKOVAT?

Na jakémkoli veřejém neplaceném parkovišti. Účtenky za placená parkoviště nebudou z naší strany
propláceny. Zaparkovaný vůz nesmí nikdy porušovat všeobecné a místní dopravní předpisy.
V případě Výzvy k podání vysvětlení u přestupkového řízení, budeme nuceni předat Vaše údaje
kompetentnímu orgánu.

MOHU AUTO PO UKONČENÍ ZÁPŮJČKY NECHAT KDEKOLIV?

Na území Hlavního města Prahy můžete zaparkovat na jakémkoliv veřejném neplaceném
parkovišti. Věnujte zvýšenou pozornost i dopravnímu značení informujícím o dočasném
zákazu parkování v konkrétních ulicích. Pokud auto zaparkujete tam, kde již bylo umístěno
přechodné informační značení o zákazu parkování, budou Vám náklady za pokutu, či
odtah vozu přefakturovány.

CO MÁM UDĚLAT PŘED SAMOTNOU JÍZDOU?

I když technický tým vozidla kontroluje, podívejte se, zda-li není vůz nějak poškozený, znečištěný,... .
V případě zjištění závady prosím informujte Zákaznckou linku.

KDE NALEZNU POVINNÉ DOKLADY OD VOZIDLA?

Technický průkaz, zelená karta i doklad o zakoupení dálniční známky jsou umístěny ve schránce u
spolujezdce.

JAK A KDY ZÍSKÁM BONUS?

BONUS v podobě 40 minut jízdy ZDARMA získáte ihned po schválené registraci. „zjistit více zde“

JAK A KDY MÁM PLATIT?

Nejprve za registraci od nás jako BONUS, získáte 40 min. na vyzkoušení služby ZDARMA. Po vyčerpání
těchto minut si snadno ve Vašem Účtu vyberete balíček. V nabídce naleznete balíčky, ze kterých si
vyberete opravdu každý. Služba OnlyFY je bez kauce a dalších absurdních poplatků. “přihlásit se zde“

JE MOŽNÉ VZÍT DO VOZIDLA DOMÁCÍHO MAZLÍČKA?

V současné době bohužel ne. Však tuto možnost připravujeme.

JSOU VOZIDLA VYBAVENA I PRO JÍZDU S DĚTMI?

Tuto službu poskytujeme v rámci Autopůjčovny. Více informací naleznete. „zjistit více zde“

JE MOŽNÉ PŘEPRAVOVAT LYŽE, SNOWBOARD ČI KOLA?

Tuto službu poskytujeme v rámci Autopůjčovny. Více onformací naleznete. „zjistit více zde“

KDE ZÍSKÁM KLÍČE K PRONAJATÉMU VOZU?

Žádné klíče k našim vozům nepotřebujete, stačí přístup k internetu, mobilní telefon či tebalet.
Z webové aplikace pohodlně vůz odemknete i uzamknete. “přihlásit se zde“
V případě jakýchkoli potíží, volejte prosím Zákaznickou linku OnlyFY. „+ 420 777 999 579“

JAK NASTARTUJI PRONAJATÝ VŮZ?

Pro sepuntí/vypnutí zapalování stisknete startovací tlačítko, které držte do doby sepnutí/vypnití (Při tomto
úkonu nesešlapujte pedál brzdy vozu). Následně sešlápněte brzdu a stiskněte startovací tlačítko do
nastartování/vypnutí vozu. “přihlásit se zde“

K ČEMU SLOUŽÍ TLAČÍTKO S OZNAČENÍM FY?

Tlačítko s označením FY je povoleno použít jen v případech:
*Vybití mobilního telefonu/tabletu,
* Ztrátu mobilního telefonu/tabletu,
*Výpadek sítě mobilního operátora,
A v případech potíží běžného kontaktování Zákaznické linky OnlyFY. „+ 420 777 999 579“

MŮŽU JET S VOZEM NA DÁLNICI?

Ano, každý vůz je vybaven dálniční známkou. Pokud zjistíte, že dálniční známku někdo odcizil a nebo je
poškozena, informujte nás prosím a my tuto skutečnost neprodleně uvedeme do pořádku. Vůz je nutné
před ukončením pronájmu vrátit na území Hl. města Prahy.

CO JE SLUŽBA ONLYFY?

Vozidla z Carsharingu nejsou určena k pronájmu na zahraniční cesty. Pro tyto cesty doporučujeme
Autopůjčovnu, kterou naleznete na našem webu. „www.onlyfy.cz/autopůjčovna“

JE MOŽNÉ VE VOZECH KOUŘIT TABÁKOVÉ VÝROBKY?

Vozový park je aktuálně nekuřácký, proto prosíme o respektování tohoto přání.

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JSEM V ZAPŮJČENÉM VOZU NĚCO ZAPOMNĚL/A?

Stačí kontaktovat Zákaznickou linku, uděláme maximum, aby jste se ke své věci dostal.
„+420 777 999 579“